سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به حق برایتان می گویم : بنده نمی تواند خدمتگزاردو پروردگار باشد و هرچه بکوشد، باز یکی را بر دیگری ترجیح خواهد داد. همچنین خدا دوستی و دنیا دوستی، برای شما جمع نخواهد شد . [عیسی علیه السلام]


ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 6:56 عصر

دستور break

دستور break یک دستور آشناست . قبلاٌ از آن برای خاتمه دادن به دستور switch و همچنین حلقه‌های while و do..while استفاده کردیم . از این دستور برای خاتمه دادن به حلقه‌ی for نیز می‌توانیم استفاده کنیم . دستور break انعطاف پذیری بیشتری را برای حلقه‌ها ایجاد می‌کند . معمولاٌ یک حلقه‌ی while ، یک حلقه‌ی do..while یا یک حلقه‌ی for فقط در شروع یا پایان مجموعه‌ی کامل دستورالعمل‌های موجود در بلوک حلقه ، خاتمه می‌یابد . دستور break در هر جایی درون حلقه می‌تواند جا بگیرد و در همان جا حلقه را خاتمه دهد .

 


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 6:48 عصر
سلام

ببخشید که یه مدته انقدر سرم شلوغه که وقت نمیکنم برم دنبال هک

امروز یه مقاله دست اول رو به دوم (جدی نگیرید چون خودم نمیدونم دست اوله یا نه)براتون اوردم

DSL یا Damn Small Linux

توضیحات کامل رو در پایین بخونید و خودمم یه چند خطی بهش اضافه میکنم

 

عرض شود که لینوکس پدر آمرزیده به علت اپن سورس بودنش هزار و یک توزیع مختلف با کارایی ها و کاربری ها گوناگون دارد، یکی از این توزیع ها اسمش هست DSL یا کاملترش می شود Damn Small Linux فارسی اش هم که واضح است "لینوکس بسیار کوچک" البته می شود به سبک من بعد از اینکه از دیدنش ذوق کردید بگوئید "لینوکس کوچک لعنتی" یا اصلا شاید درستش همین باشد. این توزیع از لینوکس صرفا برای این کامپیوترهایی که خیلی قدیمیه و کارهای دم دستی بر روی کامپیوترهای مختلفی که سیستم عامل بر رویشان نصب نیست یا نصب هست ولی به هر دلیلی مثل داشتن پسورد و عدم آگاهی از آن و... توسعه داده شده است.

از مزایایش اینکه حجمش فوق العاده کم است کل فایلی که شما باید دانلود کنید فقط 95 مگابایت است، که برای یک سیستم عامل که همراه آن یا بهتر بگویم درون آن کلی نرم افزار کاربردی هم وجود دارد بسیار ایده آل است. DSL را تقریبا روی هر سیستمی و با کمترین امکانات می توان بوت کرد، بوت کردنش هم از روی CD یا یک درایو USB یا ابزارهای مشابه به سادگی امکان پذیر است و با سیستمی دارای 16 مگابایت رم به بالا که ضعیف ترین CPU را هم دارا باشد به راحتی سر سازگاری دارد البته اگر آن را روی سیستمی با 128 مگابایت رم بوت کنید کارایی نسبتا ایده آلش را می توانید ببینید ضمن اینکه از نظر قابلیت هایش در زمینه خطوط دستور نسبتا کارآمد و غنی است (این یکی را توسعه کنندگانش گفته اند نه من).

از همه اینها مهم تر تعداد نرم افزارهایی است که در این 95 مگابایت گنجانده شده اند و خیلی روان با DSL کار میکنند، نرم افزارها عبارتند از XMMS ویژه ی MP3، سی دی های موسیقی و فرمت MPEG، یک ابزار FTP، مرورگر وب Dillo، مرورگر وب Netrik و مروگر محبوب فایرفاکس، ابزاری نسبتا ساده که کارهای Excel یا صفحات گسترده شما را راه می اندازد، Ted که ویژه ی ویرایش متون است، Xpaint برای نمایش تصاویر دیجیتالی و ویرایش ابتدایی آنها، Xpdf برای نمایش فایلهای PDF، نوعی ابزار مدیریت فایل به نام emelFM، یک نوع ابزار ویژه ی IM ولی خیلی کارایی نداره و بیشتر استفاده از آن می تواند برای IRC باشد که بین ما ایرانی ها رواج ندارد و ماشین حساب و چند ابزار کاربردی دیگر.

از طرفی DSL از مواردی مثل PPPoE و همینطور DHCP و PPP پشتیبانی خوبی به عمل می آورد که کار کسانی که ADSL دارند را برای اتصال به اینترنت ساده میکند و البته اگر سیستمی که شما از آن استفاده میکنید Wi-Fi داشته باشد به گفته توسعه دهندگانش Wi-Fi را هم ساپورت می کند.

 

اینجاست که خیلی ها اعصابشون خورد میشه (مثل خودم) که کامپیوتر قدیمیشونو چرا فروختند. اما حالا هم که چیزی نیست بلند میشیم میریم بازار یه سیستم کاملآ مال عهد آفتابه شاه جمع میکنید و با خیال راحت با یکی دانلود میکنید و بایکی هم کار های دیگه رو انجام میدید.

وسلام

راستی تا یادم نرفته منبع  

بای تا های

"Michael Bier"


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 6:48 عصر

سلام دوستان عزیزم .

مهدی هستم , شرمنده که اینقدر دیر به دیر اپ میکنم .

قالب وبلاگمون رو چشم زدن !!! برای همین مجبور شدیم عوضش کنیم ولی تا چند روز دیگه بهترش رو درست میکنیم .

خوب بگذریم . با توجه به کمود مطلب های مبتدی برای هک حالا دیگه مجبوریم یه کمی مطالب رو سخت تر و پیشرفته تر و در عین حال جالب تر بکنیم .

بحثی که میخام در چند اپ متوالی دربارش صحبت کنم بحث Over Flow هست ! . شاید خیلی تعجب زده بشید که چه طور میخام این مبحث رو به شما عزیزان در چند اپ یاد بدم ولی اینو بگم که اگه یه کمی تمرین کنید از همه هکر ها بهتر یاد میگیرید ! .

اما over flow   نیازمند پیشنیاز هایی هست که اگه بعضی از اون ها رو هم بلد نباشید اشکالی نداره مثلا :

1-    آشنایی با حافظه (Stack)   

2-      برنامه نویسی (c++ , asmbeler )

3-      شل کد نویسی و اشنایی با سی پی یو ها

شما بر فرض که هیچ کدوم از موارد بالا رو بلد نیستید یا تا حالا اسمشون رو هم نشنیدید ! , من سعی خودم رو میکنم که تا جا داره مطالب رو برای شما ساده و صریح بیان کنم . و فیلم های اموزشی هم در این مورد برای شما درست میکنم . ;)

بهتره که این مبحث رو از همین حالا شروع کنیم .

Over Flow  چیست ؟؟؟

حملات Over Flow  داره انواع زیادی هست که ابتدا میخام که شما رو با ساده ترین روش که Stack Over flow  هست اشنا کنم .

اما Stack Over Flow  , به معنای سریز بافر بوده و از قدیمی ترین مشکلاتی هست که به علت بی توجه برنامه نویس در برنامه ها به وجود اومده . بافر حافظه ای هست که متغیر های هر برنامه ای توی اون قرار داره مثلا در زبان c++  متغیری به نام int   داره که این متغیر در بافر 2 بایت حجم داره .

که ما سعی داریم که برنامه ها رو سریز بافر کنیم .

سریز کردن بارف چه فایده ای داره ؟؟؟

باعث میشه که برنامه از مسیر و هدف اصلی خودش خارج بشه و دستور ما رو  اجرا کنه !! مثلا برنامه فتوشاپ رو یه کاری کنیم که تا هر کسی روش کلیک کرد یه تروجان یا بک دور یا ... روی سیستمش اجرا بشه !

Stack Over Flow   چگونه در برنامه ها ایجاد میشود ؟؟؟

فرض کنید که شما یه لیوان دارید که حداکثر حجمش 1 لیتر هست حالا شما بیاید اونو بذارید زیر شیر اب و به اندازه دو لیتر در اون اب بریزد حالا میبینید که اب سر ریز شده , در واقع شما دو لیتر اب میخاید حالا اومدید از یه ظرف یک لیتری استفاده میکنید ,  همین امر در برنمه نویسی صدق میکنه .

در حقیقت در اثر به کار گیری غلط تعدادی از توابع Stack Over Flow  یه وجود میاد .

strcpy,lstrcpyA,lstrpyW,wcscpy از مهم ترین این توابع هستند . (این 4 تابع رو حفظ کنید *)

چه طوری حافظه رو Over Flow  کنیم ؟؟

با اضافه کردن کاراکتر به برنامه حافظه اور فلو میشه و میفهمید که برنامه اور فلو شده .

در فیلمی که امروز برای شما اماده کردم این امر واضح تر بیان میشه .

میتونید فیلم رو از لینک زیر دانلود کنید .

دانلود فیلم اموزشی

 

جواب سوالات شما :

اقا نوید میگن مهدی میشه  اون برنامه ای که باهاش فیلم میگیری رو بزاری؟

 

میتونی از برنامه Camstudio   استفاده کنی . یه سرچ کوچولو در گوگل بزن . موفق باشی

اقا علی میگن که : سلام مهدی جان یک سوال داشتم در مورد اون قسمت warning یکی که بعد از اینکه این عبارت برای سایتی پیدا شد چطور ازش شل بگیریم اگه میشه یک فیلم اموزشی بذار ممنون .

در جواب ایشون باید بگم که :: فیلم اموزشی در این باره زیاد گذاشتم در قسمت فیلم های اموزشی اون فیلم هایی که درباره کشف باگ های RFi   هست رو ببین و اون فیلم که وارنینگ ها رو از تو گوگل پیدا میکردیم (findshells) موفق باشی .

اقا پژمان : ٍسلام اون آموزش نیوک VB 3.6.7 V را که داده بودی من وقتی اون فایل VB367.PL را در محیط داس می زنم نمی دونم چرا فایل PL اجرا میشه اگه میشه کمک کن . دستت درد نکنه

خوب حتما برنامه Activ perl  رو نصب نکردی . این برنامه رو اول نصب کن بعد اون فایل رو اجرا کن . موفق باشی .

حسین و الیاس میگن که ::: با سلام خدمت آقا مهدی گل از شما می خواستم که اگه امکان داره برنامه pack analyzer 6.3را برای دانلود در سایت بگذارید .

میتونی این برنامه رو از اینجا دانلود کنید یا اینجا . موفق باشید .

 

خوب عزیزان این اپ هم به پایان رسید .

در اپ های بعدی شما رو با اور فلو بهتر و بیشتر اشنا میکنم .

نظر هاتون خیلی کم شده .

فعلا بای تا های

 


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 6:44 عصر
در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش کاربردی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید کانکشن خود را طوری تنظیم کنید که به هیچ گاه اشغال نشود ؛ بدین شکل که به هنگام تماس به خط تلفن شما ، میتوانید از اینترنت خارج شوید و پاسخ تلفن را بدهید. البته برای این کار باید خط شما قابلیت پشت خطی را داشته باشد.


بدین منظور:
1- از منوی Start وارد Control Panel شوید.
2- سپس وارد Network Connections شوید.
3- کانکشنی که با آن به اینترنت وصل میشوید را انتخاب کرده و بر روی آن راست کلیک کنید ، سپس Properties را برگزنید.
4- در پنجره باز شده به تب Advanced بروید.
5- از قسمت پایین ، دکمه Settings را برگزنید.
6- در پنجره جدید باز شده دکمه Edit را بزنید.
7- باز هم در پنجره جدید ، در کادر خالی عبارت Call Waiting را وارد نمایید.
8- در پایان تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

اکنون در صورتی که در اینترنت باشید و کسی با شما تماس بگیرد ، با پیام Call wating now active روبرو خواهید شد.

لازم به ذکر است که باید برای بهره گیری از این سرویس ، مودم شما از Voice پشتیبانی کند و اینکه سیستم های مخابراتی برخی از مناطق امکان این کار را ندارند. همان طور که ذکر شد خط شما نیز باید قابلیت پشت خطی داشته باشد
منبع : رایانه و اینترنت

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 6:44 عصر
ا تبلیغات کارتان در سایت کارکرد به طور کاملا رایگان در موتور جستجوی گوگل دیده شوید!!!!! حتما میگویید چطور؟؟؟؟برای اثبات این کار کافی است به عنوان مثال کلمه آگهی رایگان ویا کلمه کارت اعتباری را در صفحه گوگل انگلیسی سرچ کنید .تبلیغات سایت کارکرد در سمت راست صفحاتتان ظاهر خواهد شد.نتیجه منطقی اینکه سایت کارکرد را هزاران نفر بازدید خواهند کرد .لازم به ذکر است بالای 70%کاربران اینترنت از طریق سرچ در موتور های جستجو به خواسته ها ونیازشان میرسند واین اهمیت موضوع را نشان میدهد.شما در هر رشته وشغلی که باشید یقینا در صفحه اول گوگل بعد از ما دیده خواهید شد .پس همین الان میتوانید آگهی های لینک دار به همراه عکس ویا لوگوی خودرا در سایت مابه طور کاملا رایگان قرار دهیدو به کار وبارتان رونق دهید (انشاءالله).پس همین الان بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
منبع : Err000r TM

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 6:44 عصر
برای افزایش سرعت کامپیوتر خودتان بدون دستکاری فیزیکی باید ابتدا حافظه مجازی کامپیوترتان را افزایش دهید
1- برای این کار ابتدا به قسمت system در کنترل پنل بروید و یا در داخل My Computer راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید
2- به سر برگ Advanced رفته و در قسمت Performance روی گزینه Settings کلیک کنید.
3- بعد به سر برگ Advanced بروید و روی گزینه Change کلیک کنید.
4- حالا در قسمت لیست درایو ها روی درایوی که ویندوز شما در آن قرار دارد کلیک کنید
5- حالا در قسمت پایین روی Custom Size : کلیک کنید
6- در قسمت Initial Size (MB) مقداری برابر با 2 برابر رم خود را بنویسید.
7- در قسمت Maximum Size (MB) عددی بیشتر از عدد فوق را بنویسید مثلا 2 برابر
8- بعد روی دکمه Set کلیک کنید
9- حالا OK را بزنید
10- دو باره OK را بزنید و خارج شوید
نکته : این کار کمی از حافظه فضای هارد دیسک شما را می گیرد
نکته 2: معمولا ویندوز در درایو C: قرار دارد

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 6:44 عصر
انتقال مکالمه

الف)انتقال فوری مکالمه به تلفن دیگر # شماره ی مورد نظر *21* - بوق آزاد
:#21#نحوه ی حذف

ب)انتقال مکالمه به تلفن دیگر در صورت مشغول بودن # شماره ی مورد نظر * 62 *-بوق آزاد
:#62#نحوه ی حذف

ج)انتقال مکالمه به تلفن دیگر در صورت عدم جواب دهی مشترک تا 6 زنگ---- # شماره ی مورد نظر *65* بوق آزاد

:#65#نحوه ی حذف



انتظار مکالمه

بوق آزاد*43#



شماره گیری خلاصه


نحوه ی برقراری: *51* عدد 2 رقمی*شماره ی مورد نظر#
از1تا 49


*51* عدد 2 رقمی# نحوه ی استفاده


نحوه ی حذف:#51* عدد 2 رقمی #


بیدار باشنمایش همه

بوق آزاد:*55*دو رقم ساعت 2رقم دقیقه#

نحوه ی حذف:#55#
منبع : hackfaz

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 6:44 عصر
اینم از معنی ایراد های یا همان ارور های مودم

نمیدونم شما هم تا حالا دچار کدهای خطاهای که مودم به شما اعلام میکنه
شدید یا نه؟
خیلی از ما وقتی با ارورهای که در موقع کانکت شدن با اینترنت مواجه
میشیم متوجه ی مشکل مربوط نمیشیم.
خوب چون ارورها به صورت انگلیسی هستش و خیلی از ما هم
حق داریم که متوجه نشیم که مشکل از کجاست .
من در اینجا تمام ارور های که در هنگام متصل نشدن ما
به اینترنت به زبان انگلیسی بیان می شوند را برای شما
فارسی قرار دادم. امیدوارم با این کار مشکل خیلی از ما ها دیگه
هل بشه. موفق باشید حسین....

601 - راه انداز Port بی اعتبار می باشد. 602 - Port هم اکنون باز است، کامپیوتر را مجددا راه اندازی نمایید. 603 - بافر شماره گیری بیش از حد کوچک است.604 - اطلاعات نادرستی مشخص شده است . 605 - نمی تواند اطلاعات Port را تعیین کند . 606 - Port متصل نمی شود . 607 - ثبت وقایع بی اعتبار می باشد . 608 - مودم پیدا نمی شود. 609 - نوع راه انداز مودم شناسایی نشده است . 610 - بافر غیر معتبر است. 611 - راهیاب در دسترس نیست .
612- راهیاب اختصاص داده نشده . 613 - فشرده سازی بی اعتباری انتخاب شده است . 614 - سرریزی بافر . 615 - Port پیدا نشده است . 616 - یک درخواست ناهمزمان در جریان می باشد . 617 -Port هم اکنون قطع می باشد . 618 - Port باز نمی شود. 619 - Port قطع می باشد .620 - هیچ نقطه پایانی وجود ندارد . 621 - نمی توان فایل دفتر تلفن را باز کرد . 622 - نمی توان فایل دفتر تلفن را بارگذاری کرد . 623 - نمی توان ورودی دفتر تلفن را پیدا کرد . 624 - نمی توان روی فایل دفتر تلفن نوشت . 625 - اطلاعات غیر معتبر در دفتر تلفن مشاهده می شود . 626 - رشته را نمی توان بارگذاری کرد .627 - کلید را نمی توان پیدا کرد . 628 - Port قطع شده . 629 - ارتباط شما از کامپیوتری که شماره گیری کرده اید قطع شد. 630 - کامپیوتر هیچ پاسخی را از مودم دریافت نمی کند.631 - Port توسط کاربر قطع شد . 632 - اندازه ساختار داده اشتباه می باشد . 633 - مودم برای Remote Access Dial-up پیکر بندی نشده است .634 - نمی تواند کامپیوتر شما را روی شبکه راه دور ثبت نماید . 635 - خطای ناشناخته . 636 - دستگاه اشتباهی به Port بسته شده است . 637 - رشته نمی تواند تغییر یابد . 638 - زمان درخواست به پایان رسیده است . 639 - شبکه ناهمزمان قابل دسترس نیست . 640 -خطای NetBIOS . 641 -سرور نمی تواند منابع NetBIOS را اختصاص دهد .
642- یکی از اسامی NetBIOS هم اکنون روی شبکه راه دور ثبت شده . 643 -Network adaptor درسرور با شکست مواجه شد . 644 - شما popus شبکه را دریافت نخواهید کرد . 645 - Authentication داخلی اشکال پیدا کرده است. (توضیح بیشتر ) 646 - حساب در این موقع روز اجازه ورود ندارد . 647 - حساب قطع می باشد . 648 - اعتبار کلمه عبور تمام شده است . 649 - حساب اجازه Remote Access را ( دستیابی راه دور ) را ندارد . 650 - سرور Remote Access ( دستیابی راه دور ) پاسخ نمی دهد . 651 - مودم شما ( یا سایر دستگاههای اتصال دهنده ) خطایی را گزارش کرده است .652 - پاسخ نا مشخصی از دستگاه دریافت می گردد . 653 - ماکرو خواسته شده توسط راه انداز در لیست فایل .INF موجود نمی باشد . 654 - یک فرمان یا یک پاسخ در قسمت INF دستگاه به یک ماکرو نامشخص اشاره می نماید . 655 - ماکرو در قسمت فایل INF مشاهده نمی شود . 656 . ماکرو در فایل INF شامل یک دستور العمل نامشخص می باشد . 657 - فایل INF دستگاه نمی تواند باز شود . 658 - اسم دستگاه در فایل INF دستگاه یا در فایل .INI رسانه بیش از حد طولانی می باشد . 659 - فایل INI رسانه به نام ناشناخته یک دستگاه اشاره می نماید . 660 - فایل .INI رسانه برای این فرمان پاسخی را ندارد . 661 - فایل INF دستگاه فرمان را از دست داده است . 662 - تلاش برای قرار دادن یک ماکرو لیست نشده در قسمت فایل . 663 - فایل .INI رسانه به نوع ناشناخته یک دستگاه اشاره می نماید . 664 - نمی تواند به حافظه اختصاص دهد . 665 - Port برای Remote Access (دستیابی راه دور) پیکر بندی نشده است. 666 - مودم شما (یاسایر دستگاههای اتصال دهنده) در حال حاضر کار نمی کنند . 667 - فایل .INI رسانه را نمی تواند بخواند . 668 - اتصال از بین رفته است . 669 - پارامتر به کار برده شده در فایل INI رسانه بی اعتبار می باشد . 670 - نمی تواند نام بخش را از روی فایل INI رسانه بخواند . 671 - نمی تواند نوع دستگاه را از روی فایل INI رسانه بخواند . 672 - نمی تواند نام دستگاه را از روی فایل INI رسانه بخواند . 673 - نمی تواند کاربر را از روی فایل INI رسانه بخواند . 674 - نمی تواند بیشترین حد اتصال BPS را از روی فایل INI رسانه بخواند . 675 - نمی تواند بیشترین حد BPS حامل را از روی فایل INI رسانه بخواند . 676 - خط اشغال می باشد . 677 - شخص به جای مودم پاسخ می دهد . 678 - پاسخی وجود ندارد . 679 - نمی تواند عامل را پیدا نماید .
680 - خط تلفن وصل نیست .681 - یک خطای کلی توسط دستگاه گزارش می شود . 682 - Writing section name با مشکل روبرو شده است . 683 - Writing device type با مشکل روبرو شده است . writing device name -684 با مشکل روبرو می باشد . 685 - Writing maxconnectbps با مشکل روبرو شده است . 686 - Writing maxcarrierBPSبا مشکل روبرو شده است . 687 - Writing usage با مشکل روبرو شده است . 688 - Writing default off با مشکل روبرو شده است . 689 - Reading default off با مشکل روبرو شده است . 690 - فایل INI خالی ست . 691 - دسترسی صورت نمی پذیرد زیرا نام و کلمه عبور روی دامین بی اعتبار می باشد .692 - سخت افزار در درگاه یا دستگاه متصل شده از کار افتاده است . 693 - Binary macro با مشکل روبرو شده است - 694 - خطای DCB یافت نشد . 695 - ماشین های گفتگو آماده نیستند . 696 - راه اندازی ماشین های گفتگو با مشکل روبرو شده است . 697 - Partial response looping با مشکل روبرو شده است . 698 - پاسخ نام کلیدی در فایل INF دستگاه ، در فرمت مورد نظر نمی باشد . 699 - پاسخ دستگاه باعث سر ریزی بافر شده است . 700 - فرمان متصل به فایل INF دستگاه بیش از حد طولانی می باشد . 701 - دستگاه به یک میزان BPS پشتیبانی نشده توسط گرداننده com تغییر می یابد . 702 - پاسخ دستگاه دریافت می گردد زمانی که هیچکس انتظار ندارد . 703 - در فعالیت کنونی مشکلی ایجاد شده است . 704 - شماره اشتباه callback . 705 - مشکل invalid auth state . 706 - Invalid auth state با مشکل روبرو شده است . 707 - علامت خطایاب . x. 25 708 - اعتبار حساب تمام شده است 709 - تغییر پسورد روی دامین با مشکل روبرو می باشد . 710 - در زمان ارتباط با مودم شما خطاهای سری یش از حد اشباع شده مشاهده می گردد. 711 - Rasman initialization صورت نمی گیرد گزارش عملکرد را چک کنید
712- درگاه Biplex در حال اجرا می باشد. چند ثانیه منتظر شوید و مجددا شماره بگیرید . 713 - مسیرهای ISDN فعال در خط اصلی قطع می باشد . 714 - کانال های ISDN کافی برای ایجاد تماس تلفنی در دسترس نمی باشند . 715 - به دلیل کیفیت ضعیف خط تلفن خطاهای فراوانی رخ می دهد . 716 - پیکر بندی remote access IP غیر قابل استفاده می باشد . 717 - آدرسهای IP در static pool remote access IP وجود ندارد . 718 - مهلت بر قراری تماس PPP پایان پذیرفته است . 719 - PPP توسط دستگاه راه دور پایان می یابد . 720 - پروتکل های کنترلppp پیکر بندی نشده اند .721 - همتای PPP پاسخ نمی دهد . 722 - بسته PPP بی اعتبار می باشد . 723 - شماره تلفن از جمله پیشوند و پسوند بیش از حد طولا نی می باشد . 724 - پروتکل IPX نمی تواند بر روی درگاه dial –out نماید زیرا کامپیوتر یک مسیر گردان IPX می باشد . 725 - IPX نمی تواند روی درگاه dial – in شود زیرا مسیر گردان IPX نصب نشده است . 726 - پروتکل IPX نمی تواند برای dial – out ، روی بیش از یک درگاه در یک زمان استفاده شود . 727 - نمی توان به فایل TCPCFG DLL دست یافت . 728 - نمی تواند آداپتور IP متصل به remote access را پیدا کند . 729 - SLIP استفاده نمی شود مگر اینکه پروتکل IP نصب شود . 730 - ثبت کامپیوتر کامل نمی باشد

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 6:44 عصر
اگر می خواهید زبان سی را یاد بگیرید حتما فایل زیر را دانلود کنید
این یک فایل pdf می باشد
مطالب جدیدتر در سایت گروه
Download

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 6:44 عصر
اگر ویندوز شما دچار اشکال شود برای ترمیم آن باید در RUN تایپ کنید sfc /scannow
بعد Cd ویندوز را درون CD-ROM قرار بدهید
با استفاده از این دستور ویندوز تمام فایل های خود را اسکن می کند و بعد فایل های خراب را با فایل سالم تعویض می کند
با این کار دیگر نیازی به تعویض ویندوز نخواهید داشت


کلمات کلیدی :

<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها
عاشق آسمونی
این راه بی نهایت
عاشقان
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
قصر شیــرین
همنشین
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
**دختر بهار**
آخرالزمان و منتظران ظهور
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
لیلای بی مجنون
upturn یعنی تغییر مطلوب
نظرمن
جاده های مه آلود
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
سایه
گل نیلوفر
● بندیر ●
خورشید پنهان
قلمدون
وبلاگ شخصی مهندس محی الدین اله دادی
سکوت ابدی
*تنهایی من*
TOWER SIAH POOSH
خندون
هم نفس
سیب خیال
داروخانه دکتر سلیمی
هه هه هه.....
مهر بر لب زده
کلبه تنهایی
نشریه حضور
عکس فانتزی و متحرک
یگان امُل های مُدرنیسم نشده...امُلیسم
جریان شناسی سیاسی
رنگین کمان
PARANDEYE 3 PA
حضرت عشق جل جلاله
بــــــــــــــهــــــــــــار
****شهرستان بجنورد****
مشاور
..::* حامیان ولایت *::..
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
برترین لحظه ها
عشق در کائنات
سروش دل
BABI 1992
شلمچه
فریازان ...تویسرکان...همدان faryazan
۞ پشت این پنجره ها ۞
نمایندگی دوربین های مداربسته
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه
دریــــــــای نـــور
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
جـــیرفـــت زیـبا
جاده خاطره ها
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
►▌ رنگارنگ ▌ ◄
.: شهر عشق :.
صبح نزدیک
تراوشات یک ذهن زیبا
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب
طریق یار
سایت روستای چشام
ser
خلبان
باران انتظار
کارشناس مدیریت دولتی
عکس سرا + جام جهانی 2010
همه چیز
رها فــشــفــشــه
عشق گمشده
یادداشتهای فانوس
یک
غزل عشق
یاد نیما
پارسی نامه
اصل 110، اصل ولایت فقیه (ولایت نیوز)
وبلاگ فنی تخصصی گلبرگ
روستای زیارتی وسیاحتی آبینه(آبنیه)باخرز
رازهای موفقیت زندگی
... نیمه جان از عشق و غم بی کسی , ای خدا به فریادم میرسی ؟
زیر باران (ابیات و اشعار برگزیده)
درس های زندگی
شبستان
دل شکســــته
برو تا راحت شی
برادران شهید هاشمی
شهیدشاعری
دل نوشته
من الغریب الی الحبیب
نور
S&N 0511
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
عمومی
زائر
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
پرسش مهر 8
بانوی آسمانی
زشت است بی تو زندگی زیبای عالم
بهشت بهشتیان
خون هر آن غزل که نگفتم به پای تست !!!!
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
ژیگول
اواز قطره
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
گل یا پوچ؟2
سحر یه دختره تنها
برگترین مرجع جک، اس ام اس، پیامک، لطیفه، عکس، نرم افزار سهیلا
جغرافیای سیاست
بی نام
نامه ای در راه عشق
عاشقانه
جوان امروزی
غروب آرزوها
حدیث نفس
گروه اینترنتی جرقه ایرانی
شهید قنبر امانی
خورشید آل یاسین
ماه تمام من
.:مطالب جدید18+ :.شاه تورنیوز+شاه تورخبر+شاهتورنیوز+شاه طورنیوز
تنهاترین عاشق
دانلود گلچین مداحی
*** عکس ها هم حرف میزنند ***
غزلیات محسن نصیری(هامون)
... یاس ...
سالار نیوز
پاتوق دخترها وپسرها
wanted
منم سرگشته حیرانت ای دوست
موعود
دانلود-darbani
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
asheghe tanha
به سوی پرتگاه -- اینجا آخرالزمان
منتظـــــران شــــــــــهادت
عاشقی یعنی ...
تنهایی.......
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
سرود عرش

رویابین
پرسه درخیال
محراب
نجوای عاشقانه
ایرانیان
اخراجیها
کشکول
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
وبلاگ عاشقانه ها|دوست دارم
فروشگاه اینترنتی ایران تجارت
شب های دلتنگی تو
نوری چایی_بیجار
MARAll
ایرانی باشیم
شاهکار
هر چی تو بخوای
*آوای سارا2*
بندر میوزیک
برو بچ ادبی
آسمان کویر
مهربونی
جهادی
مشاوره روان شناسی
فاتحه برای شهدای ایران
وبلاگ شخصی ادیب صادقی
خط خطی های یک دخترروانی...
موسسه فرهنگی هنری سنگر
عشق و تنهایی
نوستالوژی دل ....
بیا
دخترک زمستانی
یه دخترشاد
allah is my lord
فقط پسر خوشکلا
سکوت پرسروصدا
***به روزترین سایت موزیک ایرانی و خارجی رپ و پاپ***
دانلود و نقد کتاب
هیســــــــــ آروم بیاتو... خلوت ام نشــــکنه :(
نگاهی به زندگی
دلو بزن به دریا
شب‏های مهتابی
IT فناوری اطلاعات
عشق گمشده
بهار عشق
عاشقانه ها
وبلاگ مرزداران عشق * ایران *
ناجی
all the more dear to me
زندگی خندیدن است
ما اهل دلیم
شقایق
پایگاه شهیددکترچمران-چریان
ღای دریغاღ
آموزش گام به گام هنر جدید ربان دوزی
خاکریز ولایت
عدالت جویان نسل بیدار
لوووس
شیدایی

دوعاشق
یاور 313
بسیج دانشجویی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد
صراط
تنها عشق منی
کارمزد بزرگ سوادکوه
لیلی
ghamzade
متالورژی_دانلودکده ی مهندسی متالورژی(rikhtegari.ir)
بچه های خاکریز
رویایی زندگی کردن...
علم نانو در زندگی
.:: پـــــر شکســــته ::.
ایمان
مطالب طنز ، SMS مناسبتی ، نرم افزار و ...
تینا
خورجین عشق
کوله پشتــــــــــ///ـــــــــــی
ردپای عشق
ورزشی & کامپیوتر & موبایل & بازی
صدای آشنا و دل امیدوار
بر و بچه های ارزشی

کوثر ولایت
Chamran University Accounting Association
جامع ترین وبلاگ خبری
تفریحی
ایریت نام عبری گل نرگس است
زازران
MOHAMMAD.HAHSEMI86@YAHOO.COM
منتظران مهدی (عج)
مذهب عشق
vagte raftan
آزاد اندیشان
گنجینه
شایگان♥®♥
وبلاگ شخصی سید مجتبی امین
*...بانو...*
DJ.MMM
احساس ابری
دانشجوی میکروبیولوژی 91 دانشگاه آزاد اشکذر
دفترهای سبز
خیریه محمدالرسول الله
خـطـ خـــــــــطـی
ثانیه ها...
زازران همراه اخر
ما پسرای تهرون
وبلاگ شادى
دیدبان اینترنتی
ღღღ معرکه همون قلقلک ღღღ
هستی خااااااااانم
مطالب جالب وعلمی بروز
حرمت عشق
کشکول طلبگی
دریادلان ولایت
عکس
امپراتوری هخامنشیان
عشق و دوستی
متفاوت
****آخر راه***
نـــابترینـــــــــــــــــها
درد دلای سبیکه ودوستاش
نوشته های کشکی من
ناگفته های آبجی کوچیکه
زازران
صراط مبین
سیاوش خیرابی
.*عکس*.
من وتو
پستوی خاطرات
حیاتی تازه
دوست خوب
داستانک
دل نوشته
صدف
عشق من
تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک
اسمس بارون
جیگر نامه
امیدزهرا omidezahra
هامون و تفتان
ونسان ونگوگ
شب مهتابی
Hovel Love
Ali 09382810449
Ali reza khosravi
صدفم همیشه با من بمان
حرف های قشنگ
گل پیچک
رویاهای یک معلم
در انتظار ققنوس

موسیقی وبلاگ