سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشندگی، [بذر] دوستی را [در دل ها [می کارد . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 7:15 عصر
 با این ترفند میتوانید لینک کنترل پانل را در منوی کلیک راست پوشه‌ها و همچنین بر روی دکمه Start قرار دهید .
برای انجام این کار:
از طریق Start در run تایپ کنید regedit و ok را بزنید سپس مراحل زیر را انجام دهید.
وارد این مسیر شوید.

                                   "HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\shell"

بعد بر روی کلید shell راست کلیک کرده و از گزینه New عبارت Key را انتخاب نمایید.با این کار یک زیرشاخه به زیرشاخه‌های آن افزوده می شود. نام آن را Control Panel بگذارید. حال روی همین کلید Control Panel راست کلیک کرده و مجددا از گزینه New عبارت Key را انتخاب کرده تا یک زیر شاخه برای کلید Control Panel ایجاد نمایید این بار نام این کلید را command بگذارید. بعد در صفحه سمت راست (برای کلید command) روی کلید Default دوبار کلیک کرده تا صفحه Edit String ظاهر شود. حال مقدار rundll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL را تایپ کنید و یا همین متن را کپی و وارد کنید و سپس Ok کرده و از رجیستری خارج شوید و تغییرات را مشاهده کنید.


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 7:14 عصر
این وسیله شبکه ها و یا کامپیوترها را در لایه پیوند داده ها به یکدیگر متصل می کند نوعی از سوئیچ که برای ارتباط کامپیوتر ها با یکدیگر به کار می رود هاب سوئیچ نام دارد.معمولا سوئیچها در زیر ساخت شبکه استفاده می شوند.
شبکه از مجموعه ای کامپیوتر ( گره ) که توسط یک محیط انتقال ( کابلی یا بدون کابل ) به یکدیگر متصل می گردند ، تشکیل شده است. در شبکه از تجهیزات خاصی نظیر هاب و روتر نیز استفاده می گردد. 
سوئیچ یکی از عناصر اصلی و مهم در شبکه های کامپیوتری است . با استفاده از سوئیچ ، چندین کاربرقادربه ارسال اطلاعات از طریق شبکه در یک لحظه خواهند بود و سرعت ارسال اطلاعات هر یک از کاربران بر سرعت دستیابی سایر کاربران شبکه تاثیر نخواهد گذاشت .
سوئیچ همانند روتر که امکان ارتباط بین چندین شبکه را فراهم می نماید ، امکان ارتباط گره های متفاوت ( معمولا کامپیوتر ) یک شبکه را مستقیما با یکدیگر فراهم می نماید. شبکه ها و سوئیچ ها دارای انواع متفاوتی می باشند.
سوئیچ هائی که برای هر یک از اتصالات موجود در یک شبکه داخلی استفاده می گردند ، سوئیچ های LAN نامیده می شوند. این نوع سوئیچ ها مجموعه ای از ارتباطات شبکه را بین صرفا دو دستگاه که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند ، در زمان مورد نظر ایجاد می نماید. 




کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 7:14 عصر
سوئیچها به ازای هر پورت دارای یک جدول آدرسMAC هستند (به همین دلیل به سوئیچها Multi port bridge هم گفته می شود)تا هر بسته اطلاعاتی را براساس آن به مقصد برسانند.پهنای باند داخلی سوئیچ معادل سرعت سوئیچ ضربدر تعداد پورتهای آن است .به عنوان مثال سرعت داخلی یک سوئیچ 16 پورت با سرعت mbps100 برابر mbps 1600 است.
پورتهای هر سوئیچ می توانند با سرعتهای متفاوت کار کنند.به عنوان مثال یک پورت با سرعت 10 و دیگری با سرعت 100.



کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 7:14 عصر
1. سرعت پایه سوئیچ
2. تعداد و تنوع پورت (عموما تعداد پورتهای اصلی سوئیچها کم و تنوع دارند اما در هاب تعداد پورتها زیاد است.)
3. دارا بودن قابلیت های auto negotiate وauto sence .
4. قابلیت برنامه ریزی(عموما سوئیچها دارای این قابلیت می باشند.)
5. قابلیتهای افزوده در سوئیچ
قابلیت QOS(quality of service یا کیفیت سرویس): معمولا در شبکه هایی که چند نوع ترافیک دارند استفاده می شوند.با به کار گیری این قابلیت سوئیچ می تواند بین ترافیک های مختلف خود اولویت قائل شود به عنوان مثال فریم های صوتی و ویدئویی سریع تر از فریم های اطلاعاتی منتقل شوند.
قابلیت VLAN(Virtual LAN) : با استفاده از این قابلیت می توانیم مجموعه ایی از پورتهای یک یا چندین سوئیچ را دسته بندی نموده است و ترافیک آن را از بقیه جدا سازیم.با بکار گیری VLAN می توانیم سرویسهای شبکه ای را دسته بندی نموده و یا با جدا سازی ترافیک برای قسمتهایی از شبکه امنیت ایجاد کنیم.
6. فعالیت مسیریابی با استفاده از آدرسهای منطقی : سوئیچ لایه سه(Layer three switch) این سوئیچ ها رفتاری مشابه مسیریابها در لایه سه دارند و می توان با آنها شبکه هایی با IP های متفاوت متصل کرد و یا بین VLAN های آن مسیریابی نمود.
7. قابلیت بافر(میزان و چگونگی مدیریت بافر) : یکسری از سوئیچها فاقد بافر می باشند که به آنها switch cut-through گفته می شود اما سوئیچهایی که دارای کارایی بالاتری باشند دارای بافر هستند که این بافر یا به صورت متمرکز مدیریت شده و یا هر پورت دارای بافر مستقل است که از طریق یک گذرگاه(bus architecture)به یکدیگر متصل شده اند.



کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 7:14 عصر

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک سایت بپردازیم که در کمتر جایی یافت میشود ، چرا که هنوز از ایجاد آن مدت کمی گذشته است. بدین صورت که بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از یک عمل کوچک میتوان با وارد نمودن ID شخص مورد نظر پی به این موضوع برد که آیا او Invisible است یا خیر؟ لازم به ذکر است که این ترفند بر روی تمامی ورژنهای یاهو مسنجر جدید و قدیم قابل اجراست.

توجه کنید این سیستم در حدود یک سال از فعالیت خود را می گذراند به دلایلی قبلا این سیستم مشکلاتی داشت که نمی توانست به خوبی آیدی های مخفی یا آنلاین یا آفلاین را تشخیص بدهد ولی با عوض کردن هسته سیستم این سیستم به خوبی کار می کند.
 

شرح مختصری از این سایت :
همان طور که می دانید Yahoo Messenger یک سرویس گفتگو میباشد که به کاربران اجازه میدهد تا به صورت Online و یا Invisible با یکدیگر Chat کنند. Kopy.ir امکانی را فراهم می کند که شما بتوانید کسانی را که در Yahoo Messenger مخفی به گفتگو می پردازند را شناسایی کنید . برای این منظور تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید:
1- Yahoo Id شخص مورد نظر خود را در مکان تعیین شده بدون yahoo.com@ وارد کنید . برای مثال : john_Smith
2- بر روی تصویر ذره بین کلیک کنید. بعد از چند ثانیه Kopy وضعیت Yahoo Id مورد نظر را تشخیص داده و یکی از تصاویر زیر را نمایش می دهد:

این تصویر بیانگر آن است که شخص در وضعیت Invisible می باشد.

این تصویر بیانگر آن است که شخص در وضعیت Online می باشد.

این تصویر بیانگر آن است که شخص در وضعیت Offline می باشد.

به همین سادگی

برای ورود به سایت در این مکان کلیک کنید

 


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 7:14 عصر

یک شبکه ارتباطی که شامل بیش از دو کامپیوتر باشد،باید بتواند بین کامپیوترهای خود ارتباطات برقرار کرده تا آن کامپیوتر ها بتوانند با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند.یک راه اتصال این کامپیوترها به یکدیگر استفاده از توپولوژی شبکه توری(Fully – Connected) است.به شکل 1 نگاه کنید.

                 

شکل 1 : شبکه  Fully – connected

مزیت این روش در این است که همه ایستگاهها می توانند با یکدیگر مبادله اطلاعات کنند. نقطه ضعف این روش این است که به تعداد زیادی خطوط ارتباطی نیازمند می باشد،خصوصا هنگامی که تعداد ایستگاهها بیشتر از چهار بوده و ایستگاهها در فواصل نسبتا دوری از یکدیگر قرار گرفته باشند.برای رفع این نقطه ضعف از وسیله ای به نام سوئیچ(switch) استفاده می شود.سوئیچ می تواند همه ایستگاهها را به یکدیگر متصل کند.به شکل 2 نگاه کنید.

                           

 شکل 2 : اتصال ایستگاهها توسط چند سوئیچ

روشهای زیر برای بر طرف کردن نقطه ضعف ارتباطات چند نقطه ای (Multipoint) بکار می روند:

·        سوئیچینگ مدار(Circuit Switching)

·        سوئیچینگ پیام (Message Switching)

·        سوئیچینگ بسته (Packet Switching)

·        سوئیچینگ سلول (Cell Switching)

سوئیچینگ مدار

در سوئیچینگ مدار که همچنین مدار اتصال گرا نیز نامیده می شود،باید یک اتصال فیزیکی در تمام مدت زمان مبادله اطلاعات برقرار باشد.سوئیچینگ مدار برای مخابره ی بلادرنگ بکار می رود(همانند سیستم تلفن).با شماره گیری در سیستم تلفن،ارتباط برقرار شده و سپس مبادله اطلاعات آغاز می گردد.پس از اتمام مبادله اطلاعات،ارتباط قطع خواهد شد.شکل 3 سوئیچینگ مدار را با چند ایستگاه نشان می دهند.

                          

 

شکل 3 : سوئیچینگ مدار 

مزیت سوئیچینگ مدار: سوئیچینگ مدار به منظور مخابره ی بلادرنگ اطلاعات بکار می رود.از آنجایی که بین ارسال کننده و دریافت کننده یک اتصال فیزیکی وجود دارد،بنابراین در این روش هیچ تأخیری در مبادله اطلاعات وجود نخواهد داشت.

معایب سوئیچینگ مدار: درسوئیچینگ مدار،فقط دو ایستگاه در یک لحظه می توانند از یک خط ارتباطی استفاده کنند.بنابراین روش مذکور از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست.برای مثال در شکل 3 اگر ایستگاههای A و B با یکدیگر مرتبط باشند در این صورت ایستگاه D نمی تواند با ایستگاه C مرتبط شود.ایستگاه D باید منتظر بماند تا مخابره ی اطلاعات بین A و B پایان یابد.آنگاه ایستگاه  D می تواند با ایستگاه C مخابره ی اطلاعات نماید.مضافا اینکه،اگر دو ایستگاه مثلا A و B  بخواهند با ایستگاه C به طور همزمان ارتباط برقرار کنند،عمل تصادم پیش آمده و هر دو ایستگاه باید برای مدت زمانی منتظر بمانند.

سوئیچینگ پیام

در سوئیچینگ پیام ایستگاه A پیام خود را به سوئیچ ارسال می کند،سپس سوئیچ این پیام را ذخیره کرده آنگاه آن را به مقصد می فرستد.عیب این نوع سوئیچینگ این است که سوئیچ به بافر بزرگی برای ذخیره کردن پیامهای ورودی از سایر خطوط نیاز دارد.

سوئیچینگ بسته

شکل 4 شبکه ای با چند سوئیچ را نشان می دهد.منبع A پیامی  دارد  که می خواهد آن را به مقصد B ارسال نماید.منبع A پیام خود را به بسته هایی تقسیم نموده و هر بسته را از مسیری متفاوت ارسال می کند.این فرآیند سوئیچینگ بسته نامیده می شود هر بسته به سوئیچ رفته سپس سوئیچ آن را ذخیره نموده و به جدول مسیریاب خود نگاه می کند تا سوئیچ بعدی یا مقصد را پیدا کند بسته ها ممکن است مسیرهای گوناگونی را طی کنند و به همین دلیل بدون ترتیب به مقصد می رسند. ازآنجایی که باید در مقصد این بسته ها به ترتیب در کنار یکدیگر قرار گیرند بنابراین به هر بسته شماره سریالی اختصاص داده می شود که در مقصد بسته ها بر اساس شماره سریال دوباره مرتب می شوند.

      

شکل 4 : سوئیچینگ بسته و مجازی

در شکل 4 دیده می شود که کامپیوتر منبع پیام خود را به سه بسته تقسیم کرده که عبارتند از: A,B,C.منبع بسته A را به سوئیچ شماره 1 منتقل می کند،سوئیچ شماره 1 بسته ی A را ذخیره نموده و به ترافیک کلیه ارتباطات خروجی نگاه کرده و در می یابد که سوئیچ شماره 2 دارای کمترین ترافیک است،بنابراین سوئیچ 1 بسته A را به سوئیچ 2 می فرستد.سوئیچ 2 این بسته را ذخیره کرده و با توجه به جدول مسیریابی خود در می یابد که بسته A باید به سوئیچ شماره 4 برود و این عمل را انجام می دهد.بسته های B وC مسیرها ی دیگری را طی می کنند.بنابراین بسته ها ممکن خارج از ترتیب به مقصد برسند.کامپیوتر مقصد با استفاده از شماره سریال هر بسته آنها را مرتب می کند.اینترنت ازاین روش سوئیچینگ استفاده می کند. این روش سوئیچینگ را همچنین روش مدار فاقد ارتباط مستقیم (Connectionless – oriented)می نامند.

 


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 7:14 عصر

 

با بکار بستن ترفندهای زیر در کار خود با نرم افزار WORD سرعت بخشید :

 1- با فشردن کلید SHIFT + F5 می‌توانید به قسمتی از متن که بتازگی تغییری در آن ایجاد کرده اید بروید. فشردن مجدد این کلیدها شما را به قسمت‌های تغییر یافته قبلی متن می‌برد.

 2- اگر فرمت قسمتی از متن را تغییر داده اید، مثلا رنگ یا نوع فونت آن را عوض کرده اید و حالا می‌خواهید به همان وضعیت پیش فرض WORD برگردانید، می‌توانید آن بخش از متن را انتخاب و کلیدهای CTRL + SPACEBAR را فشار دهید.

 3- وقتی می‌خواهید بخشی از متن را انتخاب نمائید، می‌توانید کلمه ALT را پائین نگه دارید و با ماوس DRAG کنید. این کار باعث می شود عمل انتخاب به صورت مستطیل شکل انجام شود و سرعت شما به طرز چشمگیری افزایش یابد.

 4-وقتی در حال تایپ کردن یک متن انگلیسی هستید و به دنبال مترادف یک کلمه خاص می گردید، کافیست نشانگر را در کنار و یا در زیر کلمه مربوطه ببرید و کلیدهای SHIFT + F7 را فشار دهید. با این کار فهرستی از کلمات مترادف آن کلمه خاص نمایش داده می‌شود.

 5- در پنجره PRINT PREVIEW شما می‌توانید پیش از پرینت گرفتن ، پیش نمایشی از فایل خود را ببینید. برای انجام تغییرات در همین صفحه، کافیست روی آیکون MAGNIFIER کلیک نمائید تا اجازه تصحیح در متن به شما داده شود.

 6- اگر می‌خواهید همزمان دو بخش مختلف از یک DOCUMENT را ببینید، می‌توانید فایل مربوطه را در نرم افزار WORD باز کرده، ماوس را بالای فلش موجود در بالای نوار لغزان نگه دارید تا نشانگر ماوس به شکل دو خط موازی با دو فلش در بالا و پائین آن درآید. آنگاه کلیک کرده و بدون رها کردن ماوس آن را به سمت پائین بکشید. حال صفحه به دو قسمت تقسیم می‌شود که در هر دو بخش همان فایل نمایش داده می‌شود و همزمان می‌توانید دو بخش مختلف فایل را ببینید و ویرایش کنید.

 7-فرض کنید یک فایل طولانی دارید و پیدا کردن مطالب برایتان دشوار، کافیست گزینه DOCUMENT MAP را از منوی VIEW انتخاب کنید تا فهرستی از عناوین DOCUMENT شما را نشان دهد. حال با کلیک بر هر عنوان به آن قسمت از فایل خود پرش می‌کنید.


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 7:8 عصر
اولین برنامه بکاب ایرانی رایگان و دارای راهنمای فارسی تحت XP

IRestorer سریع ترین برنامه Backup جهان که دارای راهنمای فارسی هم هست:
توضیحات بیشتر:

با این برنامه بسیار کم حجم و رایگان میتونید درایو ویندوز خودتون را داخل یک فایل فشرده ذخیره کنید و بعد از خرابی ویندوز با استفاده از بوت دیسک اونو در کمتر از یک دقیقه برگردونید دقیقا مثل گوست و اکرونیس اما با سرعت بالاتر.

دانلود برنامه با حجم 720 کیلوبایت: (شامل راهنمای فارسی)

دانلود نرم افزار
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 6:56 عصر

کنترل ورودی با یک نگهبان

این برنامه یک رشته اعداد صحیح مثبت را تا زمانی که صفر وارد شود ، خوانده و معدل آن‌ها را محاسبه می‌کند :

int main()
{   int  n , count=0 , sum=0 ;
    cout << " enter positive integers ( 0 to quit ) : " << endl ;
    for ( ; ; )     // " forever "
    {   cout << " \ t " << cout + 1 << " : " ;
        cin >> n ;
        if ( n <= 0 )  break ;
        ++ count ;
        sum += n ;
    }
    cout << " the average of those " << count << " positive number is : " <<
    float ( sum ) / count << endl ;
}

خروجی برنامه‌ی بالا بصورت زیر است :

enter positive integers :
          1 : 4
          2 : 7
          3 : 1
          4 : 5
          5 : 2
          6 : 0
the average of those 5 positive numbers is 3.5

در برنامه‌ی بالا وقتی که 0 وارد شود ، دستور break اجرا شده و حلقه فوراٌ خاتمه می‌یابد و اجرای برنامه به اولین دستور بعد از حلقه پرش می‌کند . به نحوه‌ی نوشتن دستور for در این برنامه دقت کنید . هر سه بخش کنترلی در این حلقه ، خالی است : ( ; ; )for . این ترکیب به معنای بی‌انتهایی است . یعنی بدون دستور break‌ این حلقه یک حلقه‌ی نامتناهی می‌شود .

وقتی دستور break درون حلقه‌های تودرتو استفاده شود ، فقط روی حلقه‌ای که مستقیماٌ درون آن قرار گرفته تأثیر می‌گذارد . حلقه‌های بیرونی بدون هیچ تغییری ادامه می‌یابند .   

 


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 88/5/12:: 6:56 عصر

حلقه‌های for تودرتو

برنامه‌ی زیر یک جدول ضرب چاپ می‌کند :

# include < iomanip >          // defines setw()
# include < iostream >         // defines cout
using namespace std ;
int main()
{   for ( int x=1 ; x <= 10 ; x++ )
    {   for ( int y=1 ; y <= 10 ; y++ )
             cout << setw ( 4 ) << x * y ;
        cout << endl ;
    }
}

خروجی به شکل زیر نمایش داده می‌شود :

1       2      3       4       5       6       7        8      9      10
2       4      6       8       10     12     14       16    18     20
3       6      9       12     15     18     21       24     27    30
4       8      12     16      20     24     28      32     36     40
5      10     15      20     25     30     35      40     45     50
6      12     18      24     30     36     42      48     54     60
7      14     21      28     35     42     49      56     63     70
8      16     24      32     40     48     56      64     72     80
9      18     27      36     45     54     63      72     81     90
10    20     30      40      50    60     70      80     90    100

در اولین تکرار از حلقه‌ی بیرونی ، وقتی x=1 است ، حلقه‌ی درونی 10 مرتبه تکرار می‌شود و به ازای y=1 تا 10 مقادیر 1*y را روی یک ردیف چاپ می‌کند . وقتی حلقه‌ی درونی پایان یافت ، با دستور cout << endl ; مکان‌نما به خط بعدی روی مانیتور پرش می‌کند . حالا دومین تکرار حلقه‌ی بیرونی به ازای x=2 آغاز می‌شود . دوباره حلقه‌ی درونی 10 مرتبه تکرار می‌شود و این دفعه مقادیر 2*y روی یک خط چاپ می‌شود . دوباره با دستور cout << endl ; مکان‌نما به خط بعد می‌رود و تکرار سوم حلقه‌ی بیرونی آغاز می‌شود . این رویه ادامه می‌یابد تا اینکه حلقه‌ی بیرونی برای بار دهم تکرار شده و آخرین خط جدول هم چاپ می‌شود و سپس برنامه تمام می‌شود .

در این برنامه از شکل دهنده‌ی فرآیند setw استفاده شده . عبارت (4)setw بدین معنی است که طول ناحیه‌ی چاپ را برای خروجی بعدی به اندازه‌ی 4 کاراکتر تنظیم کن . به این ترتیب اگر خروجی کمتر از 4 کاراکتر باشد ، فضای خالی به خروجی مربوطه پیوند زده می‌شود تا طول خروجی به اندازه‌ی 4 کاراکتر شود . نتیجه این است که خروجی نهایی بشکل یک جدول مرتب روی 10 سطر و 10 ستون زیر هم چاپ می‌شود . شکل دهنده‌های فرایند در سرفایل تعریف شده‌اند . بنابراین برای استفاده از شکل دهنده‌های فرایند باید راهنمای پیش‌پردازنده‌ی :

# include < iomanip >

را به ابتدای برنامه بیافزایید . همچنین برنامه باید دارای راهنمای پیش‌پردازنده‌ی زیر نیز باشد :

# include < iostream > 

 


کلمات کلیدی :

<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها
عاشق آسمونی
این راه بی نهایت
عاشقان
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
قصر شیــرین
همنشین
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
**دختر بهار**
آخرالزمان و منتظران ظهور
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
لیلای بی مجنون
upturn یعنی تغییر مطلوب
نظرمن
جاده های مه آلود
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
سایه
گل نیلوفر
● بندیر ●
خورشید پنهان
قلمدون
وبلاگ شخصی مهندس محی الدین اله دادی
سکوت ابدی
*تنهایی من*
TOWER SIAH POOSH
خندون
هم نفس
سیب خیال
داروخانه دکتر سلیمی
هه هه هه.....
مهر بر لب زده
کلبه تنهایی
نشریه حضور
عکس فانتزی و متحرک
یگان امُل های مُدرنیسم نشده...امُلیسم
جریان شناسی سیاسی
رنگین کمان
PARANDEYE 3 PA
حضرت عشق جل جلاله
بــــــــــــــهــــــــــــار
****شهرستان بجنورد****
مشاور
..::* حامیان ولایت *::..
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
برترین لحظه ها
عشق در کائنات
سروش دل
BABI 1992
شلمچه
فریازان ...تویسرکان...همدان faryazan
۞ پشت این پنجره ها ۞
نمایندگی دوربین های مداربسته
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه
دریــــــــای نـــور
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
جـــیرفـــت زیـبا
جاده خاطره ها
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
►▌ رنگارنگ ▌ ◄
.: شهر عشق :.
صبح نزدیک
تراوشات یک ذهن زیبا
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب
طریق یار
سایت روستای چشام
ser
خلبان
باران انتظار
کارشناس مدیریت دولتی
عکس سرا + جام جهانی 2010
همه چیز
رها فــشــفــشــه
عشق گمشده
یادداشتهای فانوس
یک
غزل عشق
یاد نیما
پارسی نامه
اصل 110، اصل ولایت فقیه (ولایت نیوز)
وبلاگ فنی تخصصی گلبرگ
روستای زیارتی وسیاحتی آبینه(آبنیه)باخرز
رازهای موفقیت زندگی
... نیمه جان از عشق و غم بی کسی , ای خدا به فریادم میرسی ؟
زیر باران (ابیات و اشعار برگزیده)
درس های زندگی
شبستان
دل شکســــته
برو تا راحت شی
برادران شهید هاشمی
شهیدشاعری
دل نوشته
من الغریب الی الحبیب
نور
S&N 0511
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
عمومی
زائر
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
پرسش مهر 8
بانوی آسمانی
زشت است بی تو زندگی زیبای عالم
بهشت بهشتیان
خون هر آن غزل که نگفتم به پای تست !!!!
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
ژیگول
اواز قطره
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
گل یا پوچ؟2
سحر یه دختره تنها
برگترین مرجع جک، اس ام اس، پیامک، لطیفه، عکس، نرم افزار سهیلا
جغرافیای سیاست
بی نام
نامه ای در راه عشق
عاشقانه
جوان امروزی
غروب آرزوها
حدیث نفس
گروه اینترنتی جرقه ایرانی
شهید قنبر امانی
خورشید آل یاسین
ماه تمام من
.:مطالب جدید18+ :.شاه تورنیوز+شاه تورخبر+شاهتورنیوز+شاه طورنیوز
تنهاترین عاشق
دانلود گلچین مداحی
*** عکس ها هم حرف میزنند ***
غزلیات محسن نصیری(هامون)
... یاس ...
سالار نیوز
پاتوق دخترها وپسرها
wanted
منم سرگشته حیرانت ای دوست
موعود
دانلود-darbani
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
asheghe tanha
به سوی پرتگاه -- اینجا آخرالزمان
منتظـــــران شــــــــــهادت
عاشقی یعنی ...
تنهایی.......
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
سرود عرش

رویابین
پرسه درخیال
محراب
نجوای عاشقانه
ایرانیان
اخراجیها
کشکول
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
وبلاگ عاشقانه ها|دوست دارم
فروشگاه اینترنتی ایران تجارت
شب های دلتنگی تو
نوری چایی_بیجار
MARAll
ایرانی باشیم
شاهکار
هر چی تو بخوای
*آوای سارا2*
بندر میوزیک
برو بچ ادبی
آسمان کویر
مهربونی
جهادی
مشاوره روان شناسی
فاتحه برای شهدای ایران
وبلاگ شخصی ادیب صادقی
خط خطی های یک دخترروانی...
موسسه فرهنگی هنری سنگر
عشق و تنهایی
نوستالوژی دل ....
بیا
دخترک زمستانی
یه دخترشاد
allah is my lord
فقط پسر خوشکلا
سکوت پرسروصدا
***به روزترین سایت موزیک ایرانی و خارجی رپ و پاپ***
دانلود و نقد کتاب
هیســــــــــ آروم بیاتو... خلوت ام نشــــکنه :(
نگاهی به زندگی
دلو بزن به دریا
شب‏های مهتابی
IT فناوری اطلاعات
عشق گمشده
بهار عشق
عاشقانه ها
وبلاگ مرزداران عشق * ایران *
ناجی
all the more dear to me
زندگی خندیدن است
ما اهل دلیم
شقایق
پایگاه شهیددکترچمران-چریان
ღای دریغاღ
آموزش گام به گام هنر جدید ربان دوزی
خاکریز ولایت
عدالت جویان نسل بیدار
لوووس
شیدایی

دوعاشق
یاور 313
بسیج دانشجویی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد
صراط
تنها عشق منی
کارمزد بزرگ سوادکوه
لیلی
ghamzade
متالورژی_دانلودکده ی مهندسی متالورژی(rikhtegari.ir)
بچه های خاکریز
رویایی زندگی کردن...
علم نانو در زندگی
.:: پـــــر شکســــته ::.
ایمان
مطالب طنز ، SMS مناسبتی ، نرم افزار و ...
تینا
خورجین عشق
کوله پشتــــــــــ///ـــــــــــی
ردپای عشق
ورزشی & کامپیوتر & موبایل & بازی
صدای آشنا و دل امیدوار
بر و بچه های ارزشی

کوثر ولایت
Chamran University Accounting Association
جامع ترین وبلاگ خبری
تفریحی
ایریت نام عبری گل نرگس است
زازران
MOHAMMAD.HAHSEMI86@YAHOO.COM
منتظران مهدی (عج)
مذهب عشق
vagte raftan
آزاد اندیشان
گنجینه
شایگان♥®♥
وبلاگ شخصی سید مجتبی امین
*...بانو...*
DJ.MMM
احساس ابری
دانشجوی میکروبیولوژی 91 دانشگاه آزاد اشکذر
دفترهای سبز
خیریه محمدالرسول الله
خـطـ خـــــــــطـی
ثانیه ها...
زازران همراه اخر
ما پسرای تهرون
وبلاگ شادى
دیدبان اینترنتی
ღღღ معرکه همون قلقلک ღღღ
هستی خااااااااانم
مطالب جالب وعلمی بروز
حرمت عشق
کشکول طلبگی
دریادلان ولایت
عکس
امپراتوری هخامنشیان
عشق و دوستی
متفاوت
****آخر راه***
نـــابترینـــــــــــــــــها
درد دلای سبیکه ودوستاش
نوشته های کشکی من
ناگفته های آبجی کوچیکه
زازران
صراط مبین
سیاوش خیرابی
.*عکس*.
من وتو
پستوی خاطرات
حیاتی تازه
دوست خوب
داستانک
دل نوشته
صدف
عشق من
تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک
اسمس بارون
جیگر نامه
امیدزهرا omidezahra
هامون و تفتان
ونسان ونگوگ
شب مهتابی
Hovel Love
Ali 09382810449
Ali reza khosravi
صدفم همیشه با من بمان
حرف های قشنگ
گل پیچک
رویاهای یک معلم
در انتظار ققنوس

موسیقی وبلاگ