سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به من فرمان داد که نوشتن یهود را یاد بگیرم . [زیدبن ثابت]


ارسال شده توسط مهدی در 89/3/26:: 1:22 صبح

آیا می‌دانستید که با یک ارتباط اینترنتی معمولی از طریق مودم می‌توان فوتبالهای جام جهانی را به صورت زنده و بدون قطعی تصویر تماشا کرد؟ نکته جالبتر آن است که نیاز به هیچ نرم‌افزار اضافی هم نیست. زنده‌ی زنده هم هست. باور نمی‌کنید؟
کافی است در حین پخش مستقیم فوتبال به اینترنت وصل شوید، روی دکمه Start کلیک کنید، عنوان Run را انتخاب کنید، جلوی عنوان Open تایپ کنید:


telnet diego.ascii-wm.net 2006


و از پخش زنده فوتبال لذت ببرید. البته تصویرش یک کمی برفکی است، صدا هم ندارد. و روزهای که بازی نیست کامپیوتر ریستار می شه .  شما می تونید نتیجه‌ی بازی را بالای تصویر می‌بینید و همزمان می‌توانید گزارش لحظه به لحظه‌ی جریان بازی را پایین تصویر بخوانید. نشانیهای دیگر را اینجا ببینید.


کامپیوتر و اینترنت


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 89/3/20:: 2:19 عصر

 

حوه ثبت نام تسهیلات اشتغال صندوق مهر امام رضا (ع)

الف- شرایط عمومی:

1. متقاضیان فاقد کسب وکار مستقل باشند و یا در زمان ثبت‌نام شاغل نباشند.
توضیح1 : کسانیکه دارای بیمه هستند، چنانچه صندوق در هر مرحله از مراحل اعطای وام به استعلام افراد دست پیدا کند از پرداخت وام جلوگیری و در صورت پرداخت، کل دین با جریمه تبدیل به حال می‌گردد.
توضیح2 : افرادیکه بصورت شاگرد در محل کسب و کار دیگران فعالیت می‌نمایند در صورت نداشتن بیمه به منظور راه‌اندازی کسب و کار مستقل می توانند ثبت‌نام نمایند و همچنین در صورت داشتن بیمه با دادن تعهد که بیمه ایشان از کارگری توسط کارفرما قطع و به بیمه کارفرمایی تبدیل گردد می توانند ثبت‌نام نمایند.
توضیح3 : افراد بازنشسته واجد شرایط ثبت‌نام نمی‌باشند.
توضیح4 : تسهیلات به توسعه کارگاه تعلق نمی‌گیرد.
2. متقاضیان حداقل دو سال سابقه کار مرتبط با فعالیت انتخابی خود داشته باشند.
3. افرادی که دارای مدارک تحصیلی، فنی‌و‌حرفه‌ای، کارو دانش و دیگر مراکز معتبر آموزشی مرتبط ‌با فعالیت انتخابی باشند.
4. ارائه طرح کسب و کار برای متقاضیان به منظور راه اندازی طرح موردنظر الزامی است.
5. دانشجویان در هر مقطع از تحصیلات واجد شرایط وام نمی‌باشند.
6. داشتن کارت پایان خدمت برای متقاضیان مرد الزامیست.
7. متقاضیان با دریافت وام دوشغله نگردند.
8. زنان علاوه بر دارا بودن شرایط فوق لازم است یکی از شرایط زیر را برای ثبت‌نام داشته باشند:
الف- سرپرست خانوار باشند؛
8-1- الف- شوهر از دست داده باشد.
8-2- الف- شوهر از کار افتاده باشد.
8-3- الف- شوهر زندان باشد.
توضیح: زنانی که تحت تکفل همسر شاغل می‌باشند واجد شرایط ثبت‌نام نمی‌باشند.
ب- خود سرپرست باشند:
8-1- ب- پدر ازکارافتاده باشد.
8-2- ب- دخترانی که پدر فوت کرده باشد.
8-3- ب- دخترانی که خانواده آنها جزء دهکهای درآمدی پایین جامعه باشد.
توضیح: ازکارافتادگی افراد توسط مراجع ذیصلاح تأیید و به صندوق ارائه می‌گردد.
9. متقاضیان قبلاً از تسهیلات صندوق فرصتهای شغلی سابق یا توسعه اشتغال روستایی سابق و یا قرض‌الحسنه اشتغال بانکها(ماده 56 و ...) استفاده نکرده باشند، در غیر اینصورت در هر مرحله از مراحل وام استعلام محرز شود به متقاضی تسهیلات پرداخت نخواهد شد یا کل دین با جریمه تبدیل به حال خواهد شد.
10. واریز حداقل 20% آورده اولیه متقاضی به حساب قرض‌الحسنه خود در سرفصل صندوق مهر امام رضا(ع) نزد بانک عامل مربوطه الزامیست.
11. سن متقاضیان حداقل 20 و حداکثر 55 سال تمام قابل قبول است.
12. امتیاز بندی بر اساس میزان اعتبار هر استان و شهرستان صورت می پذیرد . لذا ثبت نام هیچگونه تعهدی برای صندوق ایجاد نخواهد کرد و صندوق در رد یا قبولی طرح ها مخیر است.


ب- فرایند ثبت نام تا پرداخت تسهیلات:

زمان ثبت‌نام و ارائه مدارک مثبته و تکمیل پرونده حداکثر60 روز می‌باشد بعد از این مدت، درخواست وام متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد. جزییات به شرح زیر است:
1. زمان ثبت‌نام برای متقاضیان 15 روز.
2. پالایش و امتیاز دهی و اعلام لیست اسامی به استانها 10 روز.
3. مصاحبه و بررسی محلی و اعلام تأیید یا رد متقاضیان توسط صندوق 6 روز.
4. ارائه طرح توسط متقاضی و بررسی و اعلام آن توسط صندوق 6 روز.
5. ارائه مدارک و تکمیل پرونده توسط متقاضی 10 روز.
6. پرداخت تسهیلات توسط صندوق 7 روز. 19/10


راهنمای ثبت نام 

خواهشمند است قبل از ورود به فرم ثبت نام جهت ارسال اطلاعات ، این موارد را به دقت مطالعه فرمایید .

1. کدملی خود را بصورت صحیح و بدون علامت (/) و (-) به صورت ده‌رقمی وارد نمایید
تذکر : وارد کردن کدملی الزامی است. در صورت عدم ثبت صحیح کد ملی به ثبت‌نام انجام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
2. نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، سری شناسنامه و تاریخ تولد خود را مطابق با مشخصات شناسنامه‌ایی خود ثبت نمایید لازم به ذکر است مسئولیت هرگونه عدم تطابق مشخصات بر عهده متقاضی می‌باشد.
تذکر: سری شناسنامه شما در قسمت بالای سمت راست تمام صفحات شناسنامه درج شده است.
3. جنسیت خود را با علامت دار نمودن قسمت مربوطه مشخص نمایید.
4. وضعیت تأهل خود(مجرد، متأهل)در قسمت مشخص شده اعلام نمایید. وضعیت تأهل هر یک از متقاضیان باید با شناسنامه ایشان مطابقت داشته باشد.
تذکر1 : در این سیستم ثبت‌نام، متقاضیان زن که بهر دلیل همسر خود را از دست داده باشند متأهل محسوب می‌شوند. اگر سرپرست خانوار می‌باشید باید در قسمت سرپرست خانوار عنوان "بلی" را انتخاب نمایید که در این صورت وضعیت همسر نیز باید مشخص گردد. در غیر اینصورت انتخاب عنوان "خیر" کفایت می‌کند.
تذکر2 : متقاضیان زن متأهل که بهر دلیل خود را سرپرست خانوار معرفی کردند باید مدارک مربوطه از مراجع ذیصلاح را ارائه نمایند. بعنوان مثال: اگر کسی که وضعیت همسر "فوت شده" را انتخاب می‌نماید ارائه گواهی فوت همسر الزامی است.
تذکر3 : متقاضیان زن مجردی که خود را خود سرپرست معرفی می‌نمایند باید وضعیت شغلی والدین خود را در قسمت مربوطه مشخص نمایند. دراین قسمت نیز ارائه مدارک مثبته از مراجع ذیصلاح الزامی است.
ذکر4 : متقاضیان زن اعم از مجرد یا متأهل در صورتیکه خود را سرپرست خانوار اعلام می‌نمایند و در وضعیت همسر یا والدین عنوان "زندانی" را انتخاب می‌نمایند باید مدارک مثبته از سازمان زندانها مبنی بر محکومیت آنها را ارائه نمایند در غیر اینصورت به عنوان سرپرست خانوار شناخته نخواهند شد.
تذکر5 : متقاضیان زن اعم از مجرد یا متأهل در صورتیکه در قسمت سرپرست خانوار عنوان "خیر" را انتخاب نمایند وضعیت همسر و والدین به صورت غیرفعال خواهد بود.(امکان انتخاب وجود ندارد)
5. در صورتی‌که متقاضیان تحت پوشش هر یک از نهادهای حمایتی می‌باشند عنوان نهاد را انتخاب نمایند. ارائه معرفی‌نامه از نهاد مربوطه به صندوق مهر امام رضا(ع)در زمان ارائه مدارک الزامی می‌باشد.
6. متقاضیان مرد باید وضعیت نظام‌وظیفه خود را در قسمت مربوطه اعلام نمایند. ارائه مدرک نظام‌وظیفه اعلام شده در مرحله اول ثبت‌نام در زمان ارائه مدارک الزامی است.
7. متقاضیان (اعم از مرد یا زن) وضعیت شغلی همسر خود را مشخص نمایند.
8. در قسمت تحصیلات متقاضیان باید سطح تحصیلات، رشته تحصیلی و تاریخ اخذ مدرک تحصیلی را ثبت نمایند.
9. در قسمت مهارت، در صورتیکه متقاضی دارای مهارت خاصی می‌باشد. گزینه "بلی" را انتخاب می نماید با انتخاب گزینه "بلی" در قسمت فعال شده، عنوان مهارت خود را اعلام می‌نماید. نهاد آموزش‌دهنده باید به صورت تایپ حروف وارد گردد. در غیر اینصورت و با انتخاب گزینه "خیر" قسمت عنوان مهارت و نهاد آموزش‌دهنده به صورت غیرفعال خواهند بود.
تذکر: در این قسمت مدارک مهارتی قابل قبول است که از محل سازمان فنی‌و حرفه‌ای، کارو دانش و دیگر مراکز معتبر آموزشی اخذ گردیده باشد.
10. در قسمت تجربه‌کاری، متقاضی باید عنوان مهارتهایی که بصورت تجربی فرا گرفته است را با ذکر محل کار اعلام نماید. متقاضیان اشتغال شهری در زمان مراجعه به صندوق باید مهارتهای تجربی خود را از تأییدیه اتحادیه یا صنف مورد نظر ارائه دهند و متقاضیان اشتغال روستایی می‌باید تأییدیه شورای روستا مبنی بر کسب مهارتهای تجربی خود را به صندوق ارائه نمایند در صورتیکه متقاضی مهارت تجربی ندارد باید گزینه "خیر" را انتخاب کند.
11. متقاضی باید در قسمت وضعیت بیکاری، مدت زمان بیکاری خود را به ماه ثبت کند، علت بیکاری خود را مشخص نموده و در صورتی که تحت پوشش بیمه ایی خاص می‌باشد آنرا مشخص نماید.
12. کسب و کار: نوع فعالیتی است که متقاضی برای راه‌اندازی آن اقدام می‌نماید. متقاضی وضعیت، نوع و گروه کسب و کار خود را در این قسمت انتخاب می‌نماید. به این صورت که ابتدا باید وضعیت کسب و کار خود اعم از «خانگی یا خویش‌فرمایی» را انتخاب نماید. سپس یکی از پنج نوع کسب و کار اعم از « صنعتی، کشاورزی، خدماتی، خدمات کشاورزی و صنایع دستی» را انتخاب می‌نماید.
تذکر1 : کسب کار خانگی نوعی فعالیت است که امکان انجام آن در خانه امکان‌پذیر است و نیاز به مجوز از سازمانهای مربوطه ندارد.
تذکر2 : کسب و کار خویش‌فرمایی نوعی فعالیت است که امکان انجام آن در محیط‌های تجاری و با ارائه مجوز امکان‌پذیر است.
تذکر3 : متقاضیان که در صدد انتخاب فعالیتهای مربوط به دامداری می‌باشند باید عنوان کسب و کار کشاورزی را انتخاب کنند. سپس در گروه کسب وکار عنوان فعالیت مربوطه را انتخاب می‌نمایید.
تذکر4 : متقاضیانی که درصدد انتخاب فعالیتهای همچون فروشگاهها می‌باشند باید عنوان کسب و کار خدماتی را انتخاب نمایند.
در قسمت بعد متقاضی باید میزان تسهیلات مورد نیاز خود را مشخص نماید و همچنین مشخص کند با تسهیلاتی که دریافت می نماید چه تعداد نیرو را جذب خواهد کرد.
تذکر5 : میزان تسهیلات درخواستی حداکثر 000/000/100 ریال می‌باشد که به نسبت کسب و کار انتخابی متغیر می‌باشد.
13. در قسمت مشخصات محل سکونت پس از انتخاب شهر یا روستا، استان، شهرستان و بخش مربوطه را مشخص کنید در صورتیکه متقاضی ساکن روستا می‌باشد نام روستای خود را تایپ نماید.
متقاضی آدرس پستی خود را بصورت کامل تایپ نموده نام کوچه و خیابان خود را باید بگونه‌ایی ثبت کند که اهالی منطقه آنرا تأیید نمایند.
متقاضی باید کدپستی را بدون هیچ علامتی اعم از (/) و (-) بصورت کامل وارد نماید.
متقاضیان الزاماً باید یک شماره تلفن ثابت یا همراه را در قسمت مربوطه ثبت نمایند. در صورتیکه تلفن ثابت خود را ثبت می‌کنند باید در قسمت تلفن، کد مربوطه را در کادر کوچک و شماره را در کادر بزرگ ثبت کنند.
تذکر : متقاضیان شهرستان تهران باید شماره تلفن خود را بصورت هشت رقم کامل وارد نمایند.
متقاضیانی که قصد وارد کردن شماره تلفن همراه را دارند باید کد و شماره را پیوسته وارد نمایند به عنوان مثال: ...0912247 وارد نمایند.
متقاضی تاریخ تنظیم فرم ثبت نام را بصورت انتخاب شماره روز، ماه و سال ثبت می‌نماید.
متقاضیان در پایان کد امنیتی را در کادر ذیل کد امنیتی به شکلی که ثبت شده (حروف بزرگ و کوچک رعایت گردد) درج نموده و دکمه ثبت را کلیک نمایند.
تذکر مهم : چنانچه اطلاعات وارد شده توسط متقاضی اشتباه باشد که منجر به کسب امتیاز آن گردد و یا نتواند مدارک مثبته لازم را ارائه نماید از پرداخت تسهیلات به وی جلوگیری بعمل خواهد آمد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
14. امتیاز بندی بر اساس میزان اعتبار هر استان و شهرستان صورت می پذیرد . لذا ثبت نام هیچگونه تعهدی برای صندوق ایجاد نخواهد کرد و صندوق در رد یا قبولی طرح ها مخیر است.

در صورتی که موارد فوق را آماده کرده اید ، بر روی ورود به لینک ثبت نام زیر کلیک کنید

http://chaharmahal.mehrereza.ir/index.php?Content=Map

 


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 87/6/25:: 6:5 عصر
با سلام
با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستم و از طرفی یکی از مستحبات و نیکوترین اعمال در این ماه تلاوت قرآن کریم است قصد دارم در این تاپیک سایت تنزیل را معرفی نمایم.
سایت تنزیل سیستم جامع قرآن کریم است که بصورت پویا همراه با صوت و با فناوری آژاکس طراحی گردیده است.
شما می توانید در این سایت به راحتی به جستجوی لغت خاصی در قرآن بپردازید یا اینکه به آیه/سوره خاصی رجوع کنید.
این سایت از چندین ترجمه مختلف قرآن کریم به زبانهای مختلف پشتیبانی می کند.
یکی دیگر از امکانات ویژه سایت امکان گوش دادن به تلاوت قرآن توسط قاریان مختلف است. برای مثال شما می توانید با انتخاب سوره و آیه و همچنین نام قاری دکمه پخش را بزنید، آنگاه سایت بصورت اتوماتیک شروع به خواندن آیه می کند و تا پایان سوره پیش می رود و در این میان صفحات قرآن را بصورت اتوماتیک ورق می زند و آیه ای که در حال پخش از را نمایان می کند.
آدرس این سایت http://tanzil.info/ است.
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 87/6/17:: 1:36 صبح
فاصله بین مچ دست تا ارنج برابر با طول کف پا است .
 قلب شما روزی 101000 بار میتپد.
 دهان شما روزی یک لیتر بزاق تولید میکند .
 به طور متوسط هر انسان میتواند یک دقیقه نفس خود را حبس کند رکورد این ماده در جهان 7.5
دقیقه است.
 به طور موسط شما روزی 5000 کلمه صحبت میکنید که 80? ان با خودتان است. !
 در 150 سال گذشته میانگین قد افراد در کشور های صنعتی 10 سانتی متر رشد داشته است .
 از دست دادن تنها 1? از اب بدن موجب تشنگی میشود.
 مردان روزی 40 و زنان روزی 70 تار مو از دست میدهند.
 یک انسان 8 ثانیه بعد از قطع گردن به هوش میماند.
 عضله ای که به شما امکان چشمک زدن میدهد سریع ترین عضله بدن است شما به طور
متوسط 15000 بار در روز چشمک میزنید.زنن دو برابر مردان چشمک میزنند .!!
 حدود 13? مردم چپ دست هستند . این رقم در گذشته 11 ? بود .
 ناخن های دست 4 برابر سریعتر از ناخن های پا رشد میکنند .
 حدودا دو سوم وزن بدن از اب تشکیل شده است .92? خون 75? مغز و75?عضلات از اب
 تشکیل شده اند .

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 87/6/15:: 4:59 عصر
ذهن شما را می خوانیم !!!! ( سرگرمی ) 100? واقعی
یک عدد از 0 تا 99 را انتخاب نمایید .
1- در صورت تک رقمی بودن انتخابتان، یک صفر جلوی آن بگذارید
2- دو رقم را با هم جمع نمایید
3- عدد جدید را از عدد قدیم کم کنید
4- شکلک مقابل عدد حاصل را به ذهن بسپارید
5- بر روی گوی آبی رنگ کلیک نمایید
6- چه شکلکی برایتان نمایش داده شد؟؟
مثال :

عدد 90
 
9=0+9

81=90-9

شکلک شماره 81 را به خاطر بسپارید و روی گوی جادوئی کلیک کنید
چی می بینید؟
اگه می خواید دوباره امتحان کنید روی کلید "try again" کلیک کنید.
 
 


 

 

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط مهدی در 87/6/15:: 4:59 عصر

 

باید پس از خواندن سئوال در عرض فقط 5 ثانیه به آن جواب

درست را بدهید در پایان تعداد پاسخهای درست شما ضرب در 10

میشود و میزان آیکیوی شما را نشان میدهد

1-بعضی از ماهها 30 روز دارند بعضی 31 روز چند ماه 29 روز دارد؟

2- اگر دکتر به شما 3 قرص بدهد و بگوید هر نیم ساعت 1 قرص بخور چقدر طول میکشد تا تمام قرصها خورده شود؟

3- من ساعت 8 شب به رختخواب رفتم و ساعتم را کوک کردم که 9 صبح زنگ بزند وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدارشدم چند ساعت خوابیده بودم؟

4- عدد 30 را به نیم تقسیم کنید وعدد 10 را به حاصل آن اضافه کنید چه عددی به دست می آید؟

5- مزرعه داری 17 گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز 9 تا مردند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده است؟

6- اگر تنها یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید که در آن یک بخاری نفتی یک چراغ نفتی و یک شمع باشد اول کدامیک را روشن میکنید؟

7- فردی خانه ای ساخته که هر چهار دیوار آن به سمت جنوب پنجره دارد خرسی بزرگ به این خانه نزدیک میشود این خرس چه رنگی است؟

8- اگر 2 سیب از 3 سیب بردارین چند سیب دارید؟

9- حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به کشتی برد؟

10- اگر اتوبوسی را با 43 مسافر از مشهد به سمت تهران برانید و در نیشابور 5 مسافر را پیاده کنید و 7 مسافر جدید را سوار کنید و در دامغان 8مسافر پیاده و 4 نفر را سوار کنید و سرانجام بعد از 14 ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چیست؟

پاسخ پایین نقطه چین

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ

1- تمام ماهها حد اقل 29 روز را دارند!!!

2- یک ساعت (شما یک قرص را در ساعت 1 و دیگری را درساعت 1 و 30 و بعدی را در ساعت 2 می خورید) !

3- ساعت کوکی نمیتواند شب و روز را تشخیص دهد پس به اولین ساعت 9 که برسد زنگ میزند که ساعت 9 شب است!!!

4- حاصل 70 است ( تقسیم بر نیم معادل ضرب در 2 است)!

5- او 9 گوسفند خواهد داشت!

6- کبریت!!!

7- سفید چون خانه ای که هر چهار دیوارش رو به سمت جنوب پنجره داشته باشد باید در نوک قطب شمال باشد !

8- همان2 سیب!

9- هیچ( حضرت نوح بود نه حضرت موسی)!!!

10- خوب خودتونید دیگه( نام خودتان)!

 


کلمات کلیدی :

درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها
عاشق آسمونی
این راه بی نهایت
عاشقان
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
قصر شیــرین
همنشین
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
**دختر بهار**
آخرالزمان و منتظران ظهور
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
لیلای بی مجنون
upturn یعنی تغییر مطلوب
نظرمن
جاده های مه آلود
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
سایه
گل نیلوفر
● بندیر ●
خورشید پنهان
قلمدون
وبلاگ شخصی مهندس محی الدین اله دادی
سکوت ابدی
*تنهایی من*
TOWER SIAH POOSH
خندون
هم نفس
سیب خیال
داروخانه دکتر سلیمی
هه هه هه.....
مهر بر لب زده
کلبه تنهایی
نشریه حضور
عکس فانتزی و متحرک
یگان امُل های مُدرنیسم نشده...امُلیسم
جریان شناسی سیاسی
رنگین کمان
PARANDEYE 3 PA
حضرت عشق جل جلاله
بــــــــــــــهــــــــــــار
****شهرستان بجنورد****
مشاور
..::* حامیان ولایت *::..
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
برترین لحظه ها
عشق در کائنات
سروش دل
BABI 1992
شلمچه
فریازان ...تویسرکان...همدان faryazan
۞ پشت این پنجره ها ۞
نمایندگی دوربین های مداربسته
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه
دریــــــــای نـــور
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
جـــیرفـــت زیـبا
جاده خاطره ها
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
►▌ رنگارنگ ▌ ◄
.: شهر عشق :.
صبح نزدیک
تراوشات یک ذهن زیبا
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب
طریق یار
سایت روستای چشام
ser
خلبان
باران انتظار
کارشناس مدیریت دولتی
عکس سرا + جام جهانی 2010
همه چیز
رها فــشــفــشــه
عشق گمشده
یادداشتهای فانوس
یک
غزل عشق
یاد نیما
پارسی نامه
اصل 110، اصل ولایت فقیه (ولایت نیوز)
وبلاگ فنی تخصصی گلبرگ
روستای زیارتی وسیاحتی آبینه(آبنیه)باخرز
رازهای موفقیت زندگی
... نیمه جان از عشق و غم بی کسی , ای خدا به فریادم میرسی ؟
زیر باران (ابیات و اشعار برگزیده)
درس های زندگی
شبستان
دل شکســــته
برو تا راحت شی
برادران شهید هاشمی
شهیدشاعری
دل نوشته
من الغریب الی الحبیب
نور
S&N 0511
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
عمومی
زائر
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
پرسش مهر 8
بانوی آسمانی
زشت است بی تو زندگی زیبای عالم
بهشت بهشتیان
خون هر آن غزل که نگفتم به پای تست !!!!
عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
ژیگول
اواز قطره
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
گل یا پوچ؟2
سحر یه دختره تنها
برگترین مرجع جک، اس ام اس، پیامک، لطیفه، عکس، نرم افزار سهیلا
جغرافیای سیاست
بی نام
نامه ای در راه عشق
عاشقانه
جوان امروزی
غروب آرزوها
حدیث نفس
گروه اینترنتی جرقه ایرانی
شهید قنبر امانی
خورشید آل یاسین
ماه تمام من
.:مطالب جدید18+ :.شاه تورنیوز+شاه تورخبر+شاهتورنیوز+شاه طورنیوز
تنهاترین عاشق
دانلود گلچین مداحی
*** عکس ها هم حرف میزنند ***
غزلیات محسن نصیری(هامون)
... یاس ...
سالار نیوز
پاتوق دخترها وپسرها
wanted
منم سرگشته حیرانت ای دوست
موعود
دانلود-darbani
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
asheghe tanha
به سوی پرتگاه -- اینجا آخرالزمان
منتظـــــران شــــــــــهادت
عاشقی یعنی ...
تنهایی.......
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
سرود عرش

رویابین
پرسه درخیال
محراب
نجوای عاشقانه
ایرانیان
اخراجیها
کشکول
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
وبلاگ عاشقانه ها|دوست دارم
فروشگاه اینترنتی ایران تجارت
شب های دلتنگی تو
نوری چایی_بیجار
MARAll
ایرانی باشیم
شاهکار
هر چی تو بخوای
*آوای سارا2*
بندر میوزیک
برو بچ ادبی
آسمان کویر
مهربونی
جهادی
مشاوره روان شناسی
فاتحه برای شهدای ایران
وبلاگ شخصی ادیب صادقی
خط خطی های یک دخترروانی...
موسسه فرهنگی هنری سنگر
عشق و تنهایی
نوستالوژی دل ....
بیا
دخترک زمستانی
یه دخترشاد
allah is my lord
فقط پسر خوشکلا
سکوت پرسروصدا
***به روزترین سایت موزیک ایرانی و خارجی رپ و پاپ***
دانلود و نقد کتاب
هیســــــــــ آروم بیاتو... خلوت ام نشــــکنه :(
نگاهی به زندگی
دلو بزن به دریا
شب‏های مهتابی
IT فناوری اطلاعات
عشق گمشده
بهار عشق
عاشقانه ها
وبلاگ مرزداران عشق * ایران *
ناجی
all the more dear to me
زندگی خندیدن است
ما اهل دلیم
شقایق
پایگاه شهیددکترچمران-چریان
ღای دریغاღ
آموزش گام به گام هنر جدید ربان دوزی
خاکریز ولایت
عدالت جویان نسل بیدار
لوووس
شیدایی

دوعاشق
یاور 313
بسیج دانشجویی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد
صراط
تنها عشق منی
کارمزد بزرگ سوادکوه
لیلی
ghamzade
متالورژی_دانلودکده ی مهندسی متالورژی(rikhtegari.ir)
بچه های خاکریز
رویایی زندگی کردن...
علم نانو در زندگی
.:: پـــــر شکســــته ::.
ایمان
مطالب طنز ، SMS مناسبتی ، نرم افزار و ...
تینا
خورجین عشق
کوله پشتــــــــــ///ـــــــــــی
ردپای عشق
ورزشی & کامپیوتر & موبایل & بازی
صدای آشنا و دل امیدوار
بر و بچه های ارزشی

کوثر ولایت
Chamran University Accounting Association
جامع ترین وبلاگ خبری
تفریحی
ایریت نام عبری گل نرگس است
زازران
MOHAMMAD.HAHSEMI86@YAHOO.COM
منتظران مهدی (عج)
مذهب عشق
vagte raftan
آزاد اندیشان
گنجینه
شایگان♥®♥
وبلاگ شخصی سید مجتبی امین
*...بانو...*
DJ.MMM
احساس ابری
دانشجوی میکروبیولوژی 91 دانشگاه آزاد اشکذر
دفترهای سبز
خیریه محمدالرسول الله
خـطـ خـــــــــطـی
ثانیه ها...
زازران همراه اخر
ما پسرای تهرون
وبلاگ شادى
دیدبان اینترنتی
ღღღ معرکه همون قلقلک ღღღ
هستی خااااااااانم
مطالب جالب وعلمی بروز
حرمت عشق
کشکول طلبگی
دریادلان ولایت
عکس
امپراتوری هخامنشیان
عشق و دوستی
متفاوت
****آخر راه***
نـــابترینـــــــــــــــــها
درد دلای سبیکه ودوستاش
نوشته های کشکی من
ناگفته های آبجی کوچیکه
زازران
صراط مبین
سیاوش خیرابی
.*عکس*.
من وتو
پستوی خاطرات
حیاتی تازه
دوست خوب
داستانک
دل نوشته
صدف
عشق من
تنهایی .... دلم گرفته کـــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــک
اسمس بارون
جیگر نامه
امیدزهرا omidezahra
هامون و تفتان
ونسان ونگوگ
شب مهتابی
Hovel Love
Ali 09382810449
Ali reza khosravi
صدفم همیشه با من بمان
حرف های قشنگ
گل پیچک
رویاهای یک معلم
در انتظار ققنوس

موسیقی وبلاگ